Kunnen we aangekochte goederen terugbrengen ?

Dat kan binnen de 14 dagen na aankoop, op vertoon van het aankoopbewijs en in de originele, ongeschonden verpakking. Je moet je met deze goederen aanmelden aan het onthaal, bij het binnenkomen van de winkel.  Produkten die speciaal voor jou besteld werden, vormen een uitzondering op de regel.
 

Let wel, er wordt nooit geld teruggegeven ! Je kan de goederen omruilen of je krijgt een waardebon die je kan gebruiken bij een volgende aankoop.

Wat zijn de openingsuren van Vermeersch-Deconinck?

De winkel is open van dinsdag t/m vrijdag van 9h tot 12h en van 13h tot 18h. Zaterdag zijn we doorlopend open van 9h tot 18h en zondag van 9h tot 12h en maandag van 13h tot18h Gesloten op zondagnamiddag, maandagvoormiddag en op feestdagen. Opgepast : de cafetaria is altijd in de voormiddag gesloten !!

Zijn er vaste sluitingsdagen ?

Op feestdagen en op 2 januari is de winkel altijd gesloten.

Altijd open op 26 december (2° Kerstdag)

Geen jaarlijks verlof.

Mag mijn hond meekomen naar binnen ?

Honden zijn welkom. Er is zelfs een volledige rayon met accessoires en hebbedingetjes voor deze graag geziene huisdieren. Een voorwaarde is wel dat het dier geen hinder vormt voor de andere klanten.

Kan ik een cadeaubon kopen bij Vermeersch-Deconinck ?

Aan de kassa kan je terecht voor de aankoop van een cadeaubon voor een bedrag naar keuze.

Wat met defecte goederen en herstellingen ?

Met problemen kan je altijd terecht op de afdeling waar je de goederen aangekocht hebt. Wanneer je binnenkomt met een herstelling is het aangeraden om je eerst aan te melden aan het onthaal.  Breng indien mogelijk altijd je aankoopbewijs mee. Je mag altijd vooraf telefonisch contact opnemen.

Voor de herstelling van elektro en machines hebben we een eigen hersteldienst, bereikbaar op het nr 051/575.217 of via email : hersteldienst@vermeersch-deconinck.be

Voor problemen met de verwarming, sanitair of grote huishoudtoestellen zoals wasmachines en koelkasten kan je terecht op het nr 051/575.218 of via email : wisselstukkenservices@vermeersch-services.be

Aanvaarden jullie eco-cheques ?

Ja.  De eco-cheques worden op alle afdelingen aanvaard om de produkten aan te kopen die hiervoor in aanmerking komen.

Welke voorwaarden zijn er aan de klantenkaart van Vermeersch-Deconinck verbonden ?

1. Deze kaart is persoonlijk en is onbeperkt geldig. Een extra kaart voor gezinsleden kan op eenvoudig verzoek door de oorspronkelijk kaarthouder aan de kassa bekomen worden.

2. Toon altijd uw kaart aan de kassa : enkel deze bezoeken worden op de klantenkaart in rekening gebracht.

3. Na 5 bezoeken wordt de klantenkaart afgerekend : hiervoor ontvangt u een waardebon.

4. Die waardebon kan u besteden bij uw volgende aankoop en blijft 1 jaar geldig. Na vervaldatum wordt de bon niet meer aanvaard.

5. De waarde van de waardebon is 5% op de voorbije 5 aankopen.  Na iedere aankoop ontvangt u het totaal van uw klantenkaart.

6. Vermeersch-Deconinck behoudt zich het recht voor om bepaalde categorieën van producten uit te sluiten, zoals speciale netto-prijzen, werkuren, wisselstukken, leveringen enz. De kaart is niet cumuleerbaar met andere acties, voordelen en promoties. Goederen die retour gebracht worden, komen in mindering van de klantenkaart.

7. De klantenkaart is enkel geldig bij contante betaling. Betalingen met een andere waardebon of cadeaubon komen niet in aanmerking.

8. De klantenkaart en de daaraan gekoppelde waardebon zijn niet geldig bij Vermeersch Services, Verdecor en F&J Vermeersch.

9. Het aanvaarden van de klantenkaart wordt beschouwd als het aanvaarden van de eraan verbonden voorwaarden.

HET WINKELCENTRUM IS OPEN OP ZONDAGVOORMIDDAG
CENTRAAL GELEGEN –VLOT BEREIKBAAR – GEEN PARKEERPROBLEMEN
MÉÉR DAN JE VERWACHT!
EEN FAMILIEBEDRIJF MET EIGEN IDENTITEIT EN VISIE
Vermeersch Deconinck 
Edewallestraat 96 
8610 Kortemark

051 56 82 91
info@vermeersch-deconinck.be
© Vermeersch Deconinck [ site by Plenso ]

Vermeersch-deconinck

Bistro Gozar

F&J Vermeersch

Vermeersch Services

Verdecor keukenstudio